Fachkundige und individuelle Beratung ist für uns selbstverständlich - rufen Sie uns an!
Sie erreichen unsere Hotline werktags von 10:00 bis 18:00 Uhr unter der 07171 8712 0 (Samstags: 10:00 bis 12:00 Uhr). Außerhalb Deutschlands wählen Sie +49 7171 87120. Im Dialog finden wir die optimale Klanglösung für Sie und klären etwaige Fragen oder Schwierigkeiten. Das nuForum ist seit dem 19. Juli 2023 im read-only-Modus: Das Ende einer Ära: Das nuForum schließt
Sie erreichen unsere Hotline werktags von 10:00 bis 18:00 Uhr unter der 07171 8712 0 (Samstags: 10:00 bis 12:00 Uhr). Außerhalb Deutschlands wählen Sie +49 7171 87120. Im Dialog finden wir die optimale Klanglösung für Sie und klären etwaige Fragen oder Schwierigkeiten. Das nuForum ist seit dem 19. Juli 2023 im read-only-Modus: Das Ende einer Ära: Das nuForum schließt
Do uldimaddifä Schwäbisch-srädd!!!
- alfnetwork
- Star
Ach Jungs!
Ich wollte nur mal kurz vermelden, dass ich echt Spass habe, euern Slang hier zu lesen.
Viele Grüße
ein Hessischer Ruhrpöttler mit Polnisch-Schwäbischer Freundin
P.S.: Jedesmal, wenn ich "srädd" lese, fang ich schwer an zu grinsen,
abba Vorsischt, de Hesse tun Eusch beobachte tun.
Ich wollte nur mal kurz vermelden, dass ich echt Spass habe, euern Slang hier zu lesen.
Viele Grüße
ein Hessischer Ruhrpöttler mit Polnisch-Schwäbischer Freundin
P.S.: Jedesmal, wenn ich "srädd" lese, fang ich schwer an zu grinsen,
abba Vorsischt, de Hesse tun Eusch beobachte tun.
Pana 50 GW 20
Pre:Yamaha RX-V2067, RC-1070, LS: nuLine 120 + ATM an RB-1070, CS-72 u. 30 + ABL an RMB-1565, AW-1000, HD-XE1, BDP-S1E
PC: nuLine 32 + ATM
Pre:Yamaha RX-V2067, RC-1070, LS: nuLine 120 + ATM an RB-1070, CS-72 u. 30 + ABL an RMB-1565, AW-1000, HD-XE1, BDP-S1E
Griaß Di, Alf!alfnetwork hat geschrieben:Ach Jungs!
Schee, dass es Dir gfälld!
Mir Schwoba send a richdig weldoffens Velkle! Mir hend koi Problem mit "Preissa". Wer sich mit onserm Dialeggt oafreinda ko, der isch willkomma!ein Hessischer Ruhrpöttler mit Polnisch-Schwäbischer Freundin
Was dai Freindin betrifft, gar koi Problem! An guader Kumbl von mir isch Sizilianer. Aber der schwätzd mendeschdens genauso broit schwäbisch, wie i!
Gruass Tom
2x NuWave8 mit ATM,NuLine CS-40,NuLine AW-550, 2x NuWave RS-5 auf BS-70, 2x NuBox311
- kenwoodfan87
- Star
ha no. des kenn i au. au en kumbl von mir ka besser schwäbisch schwätza als i jemals dua ko.TomTom hat geschrieben:[ An guader Kumbl von mir isch Sizilianer. Aber der schwätzd mendeschdens genauso broit schwäbisch, wie i!
Gruass Tom
kennad ihr s drommeldar trio?
die hend a guates liedle gmacht:
mir send rechte schwoba, wir schwetzad überd leid,
über gott ond überd welt, was so älles geit..
Es grüßt euch der Kalle :-)
LS: NuBox 511,411, DS301,AW441
AVR: Pioneer VSX 919
Blu/DVD/CD: Pio BDP51
PS3, Panasonic Plasma
LS: NuBox 511,411, DS301,AW441
AVR: Pioneer VSX 919
Blu/DVD/CD: Pio BDP51
PS3, Panasonic Plasma
-
- Star
- Been thanked: 1 time
An Drmin... I däd mol saga, dass mr des so Ofang Auguscht machat. Odr?
Gruaß
Denis
Ha scho, abr des wrd hald a Problem met m Essa... I will mei Mama net schufta lassa ond i ben zom aggurada kocha viel z inkombedend. Odr ihr wollt a deftsg Schengaommlätt odr Schbigloir odr Schpätzla met Soß (des ko i subbr ). Odr mr grillat, abr i ho koin Grill... Ha schau mr mol.DomDom hat geschrieben:Des wär nadierlich subbr geil, wenn no meh Leit komma dädat!
Gruaß
Denis
Schdell de doch ned o wia a glois Kend! Hot niemand was vom Ässa gwschätzd!raw hat geschrieben: Ha scho, abr des wrd hald a Problem met m Essa... I will mei Mama net schufta lassa ond i ben zom aggurada kocha viel z inkombedend. Odr ihr wollt a deftsg Schengaommlätt odr Schbigloir odr Schpätzla met Soß (des ko i subbr ).
Isch scho klar, dass mr von Dainer Muadder net verlanga kennad, dass se kochd!
Aber mir werdad deshalb sicher ned verhongra!
A Schengaomledd isch doch au was guads!
I kennd aber au a baar Mauldascha mitbrenga, die mr in d Briah schmeissad! Schnell gmacht ond subbr legger!
Wenn willsch kosch ja no a Glas Ajvar driaberkibba!
Aber wega dem Termin, also mei Kumbl hod Ende Juli Ofang Auguschd Urlaub und des wär doch au a mol inderessand, wenn ma mol Oigebauda mit de Nuberts verlgeicha kennd!
Aber i schwätz nomol mit dem!
Gruass Tom
2x NuWave8 mit ATM,NuLine CS-40,NuLine AW-550, 2x NuWave RS-5 auf BS-70, 2x NuBox311
Nobodias pörfäggt!ASS_GAS hat geschrieben:I KOMM AUS RUMÄNIEN UND I HAB AU KOI PROBLEM MIDDEM SCHWÄBISCHE ! ABER MEI BRUDER HAT DA SEI PROBLEME MIT
Du bisch also a romänischer Schwob! Des kenn i!
A friahrer Kolleg isch au a seldenes Wesa! Der isch Ungar, aber in Romänia bora. Trotzdem isch der Deidscher ond schwädzd au schwäbisch!
Scho komisch wo dia Schwoba älles herkommad!
Gruass Tom
- alfnetwork
- Star
Hallo Tom Tom!
Du bekommst ja scheinbar jeden zum Schwäbisch schwätze
Da stellen sich mir zwei Fragen:
Ist das NuVirus verwand mit dem Schwäbisch-Virus
und
Ist Schwäbisch demnach sehr linear abgestimmt?
Da stellen sich mir zwei Fragen:
und
Zuletzt geändert von alfnetwork am Fr 1. Jul 2005, 22:33, insgesamt 1-mal geändert.
Pana 50 GW 20
-
- Star
- Been thanked: 1 time
Ha scho! I han a deitscha ond a kroadischa Schdaatsbrgrschafd, isch au mol was, ha?Scho komisch wo dia Schwoba älles herkommad!
Ha guat, vrhongrat doch! Noi, ja, dassr was metbrengat isch zwar net needig, abr von mir aus....Schdell de doch ned o wia a glois Kend! Hot niemand was vom Ässa gwschätzd!
Isch scho klar, dass mr von Dainer Muadder net verlanga kennad, dass se kochd!
I kibb des Zeig ibr alles driibr.Wenn willsch kosch ja no a Glas Ajvar driaberkibba!
Was hot dei Kumbl fr Oigabauda? Des däd mi intressiera, simulier zr Zeit nämmlich au grad welche.
Gruaß
Denis
Servus Alf!alfnetwork hat geschrieben:Hallo Tom Tom!
Des hosch Du wohl no ned so ganz verschdanda. Mir Schwoba send dia ledschda Verteidigungslinie zwischa dr Menschhaid und de Bielefäld Ehliens!
Wennd Ehliens d Machd iabernemma wellad, dann hend dia a Problem. Denn mir Schwoba werdad denne d Leffel lang zieha!
Intern werdad au die Schwoba: "Kraftbaura en schwarz" bezoichned!
Noi, schwäbisch isch ned linear! Do musch blos a mol 20 Km weider fahra, dann schwätzad die Leid scho anders, aber des isch koi Problem!Da stellen sich mir zwei Fragen:
und
Mir verschdandad ons!
Gruass Tom
B.s.: D Machd isch mit ons!!!!!