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svenm26 hat geschrieben:Hallo Forum und alle 310er Besteller der letzten Wochen
Nubert beliefert uns wieder mit der NuBox 310
Hatte denn schon heute jemand von euch das Glück?
Alle, die sie in den nächten Tage bekommen, können sich ja mal hier "verewigen"
Gruss Sven
Meine beiden schwarzen NB310 und der schwarze AW-440 wurden heute früh gegen 10:00 Uhr geliefert.
Bestellt hatte ich am 2.2.05 und bezahlt am 6.2.05 (nur zur Orientierung )
Meine sind gestern auch angekommen. NuBox 310 in schwarz.
Werden heute aufgestellt und getestet.
Bericht folgt.
Gruss
Christian
Ich stimme mit der Mathematik nicht überein. Ich meine, dass die Summe von Nullen eine gefährliche Zahl ist. (Stanislow Jerzy Lec) Mein Wohnzimmerkino Meine DVDs
Emo - You ordered yours on **02.02.05** and you have already received yours??
Strange, I ordered mine (6 310s, 1 CS330 and 1 AW880. all black) at 11:44 on 24.01.05 - more then a week before you and I haven't received anything yet???
I wonder in what order NSF is prcoessing the back-orders?
Maybe NSF could post a list on this website somewhere with the invoice numbers and the date the order is shipped? That would be very kunden-freundlich...
moehliner hat geschrieben:Emo - You ordered yours on **02.02.05** and you have already received yours??
Strange, I ordered mine (6 310s, 1 CS330 and 1 AW880. all black) at 11:44 on 24.01.05 - more then a week before you and I haven't received anything yet???
I wonder in what order NSF is prcoessing the back-orders?
Maybe NSF could post a list on this website somewhere with the invoice numbers and the date the order is shipped? That would be very kunden-freundlich...
Gregory Kent
aka Moehliner
Hi Greg,
the best would be if you would give a call to the Hotline. They will be able to inform you right away.
To post that all manually on the net would be very difficult, since they ship a couple of hundred sets a day.
If you feel uncomfortable to call directly (which I would prefer to try) then write a direct mail with your question.
Best Regards
Stef
Sie beobachten Dich.....
.....und Du bemerkst es nicht......
......es ist alles noch viel schlimmer als gedacht......
..............ein Alptraum.............